Nu ska jag faktiskt bättra mej

Förlåt för att jag inte bloggat idag iiiiigen, men asså har ju skolan och allt och efter gick jag till gården och där är alltid datorena upptagena och min mobil laggar hela tiden, och sen när jag kom hem va jag så sjukt trött att jag nästan somna, men nu kände jag att jag va tvungen att blogga lite snabbt, ska faktiskt bättra mej nu! men va först i skolan idag då, sen va jag med maggi, och alex lite på gården.. sen drog jag och maggi lite till attarpshallen och pratade och dampade där sen åkte jag hem kanske halv sju och åt sen orka jag inte va med någon, så jag vila typ lite hehe, sen så kom min syster hem då satt jag och prata med henne.. och satt lite vid datan,  men jag glömde att blogga -.-' och sen så ringde jag och pratade med jonna ett tag om lite allt möjligt :) men nu ska jag äntliiiiigen sova (a) har varit as trött sen jag kom hem egentligen, men bloggar imon när jag vaknar ungefär!

SWEET DREAMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0